September 19, 2010

CHANEL FW 2010 - Freha Beha, Abbey Lee and Brad Kroenig

* Back in July, this photoshoot wasn´t one of the best Chanel campaigns, I think the location wasn’t the best choice, I know Mr. Karl Lagerfeld is the master mind behind it, but…  I enjoy it definitively because 2 of my favorite models are in here, well how couldn’t they, right? They have this great chemistry on set, the camera just catch it easily and Uncle Karl knows it better than anyone, but it doesn’t mean I´m going to love every single photoshoot they are in; and about the male model, well… Brad really goes unnoticed, don´t you think?
Now about the clothes, I liked most of the Chanel collection, but Brad´s Yeti Suit… no thanks, not something I´d like in a wardrobe, but on the other side Freja and Abbey fit their pieces perfectly, and the shots show it, thou, I didn’t love every single shot, I think I find the behind the scenes pics more amusing (LOL), where they are just goofing around and having fun, I enjoy watching this kind of behavior in models, just chilling, relaxing in such a demanding and exhausting work they have to handle, just acting so natural.
Well here I leave the pics, enjoy pplo. (After the translation)

* De vuelta en Julio, esta sesión no fue una de las mejores campañas de Chanel, creo que la locación no fue la mejor opción, sé que Mr. Karl Lagerfeld es la mente maestra tras esta, pero…  la disfrute definitivamente porque 2 de mis modelos favoritas están aquí, bueno como no podrían, verdad?, ellas tienen esta gran química en el set, la cámara la atrapa fácilmente, y tío Karl lo sabe mejor que nadie, pero eso no quiere decir que me va a gustar toda sesión en la que ellas estén; y acerca del modelo masculino, bueno… Brad como que pasa desapercibido, no creen?
Ahora sobre la ropa, bueno, me gustó la mayoría de la colección de Chanel, pero el Traje Yeti de Brad… no gracias, no me gustaría verlo en ningún guardarropa, pero por otro lado Freja y Abbey encajan sus trajes perfectamente, y las tomas lo demuestran, aunque,  no amé cada toma, creo que encuentro más entretenido ver las fotos tras las escenas (jajaja), donde están bromeando y divirtiéndose, me encanta ver esta clase comportamiento en las modelos, solo divirtiéndose y relajándose en un trabajo tan demandante y agotador como el que manejan, simplemente actuando naturales.
Bueno dejo las fotos, disfruten.  
  
  
  
   
     
  
   
  
  
   
   

 * Writing about the Chanel Fall Winter 2010-11 campaign made me miss the Spring Summer one, that one I loved, Claudia, Freja, Baptiste and of course Mr. Karl rocked it, I found every element complementing each other, the models, the backgrounds, the clothes, the accessories, creating this  poetic atmosphere, just what Chanel should always reflect.
 And btw I was kind of impress by Lagerfeld using the gaucho theme for a photoshoot, anyways I loved that campaign!
Enjoy the pics. (After the translation)

* Escribir sobre la campaña de Chanel Otoño Invierno 2010-11 me hizo extrañar la campaña de Primavera Verano, esa me encantó, Claudia, Freja, Baptiste y por supuesto Mr. Lagerfeld la rockeron, encontré cada elemento complementándose mutuamente, los modelos, el ambiente, la ropa, los accesorios, crean esta atmosfera poética, justo lo que Chanel siempre debería reflejar.
Y por cierto estaba algo impresionada por Lagerfeld al usar el tema gaucho para su sesión, de cualquier forma me encantó esa campaña!

Disfruten las imagenes

       
             
  
  
    

No comments:

Post a Comment